Konser dönüşü rahatsızlanan ünlü şarkıcı Haluk Levent apar topar hastaneye kaldırıldı. Mide kanaması geçiren 57 yaşındaki Levent'in yoğun bakıma alındığı öğrenildi. Ünlü sanatçının son sağlık durumuyla ilgili yeni açıklama geldi.
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen Eskişehir Kültür Yolu Festivali kapsamında sahne alan Haluk Levent, konser sonrasında AFAD ile yapacağı toplantı için yola çıktı.
YOĞUN BAKIMA ALINDI
Yolculuk sırasında fenalaşan 57 yaşındaki şarkıcı, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahalede mide kanaması geçirdiği anlaşılan Levent, yoğun bakıma alındı.

SAĞLIK DURUMUYLA İLGİLİ YENİ AÇIKLAMA
Son edinilen bilgiye göre Levent’in kanamasının durduğu, endoskopi yapıldığı ve tedavisinin devam ettiği öğrenildi. Durumu iyi olan ünlü şarkıcının cumartesi gününe kadar taburcu olması bekleniyor.
Daha önce Haluk Levent'in genel başkanı olduğu AHBAP Derneği, konuya ilişkin yazılı yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Genel Başkanımız Haluk Levent'in sağlık durumuyla ilgili çeşitli haberler ve paylaşımlar gündeme gelmektedir. Sürecin takip edildiğini ve sağlık durumunun kontrol altında olduğunu sizlerle paylaşmak isteriz. Tarafımıza ulaşan net ve güncel bilgiler doğrultusunda sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz. Şu an için resmi kaynaklar dışındaki paylaşımlara karşı dikkatli olunmasını rica eder, genel başkanımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz."
selçuk 3 hafta önce
bunda itrail parmağı olabilir. bir kaç gün önce itraili eleştirmişti
HÜSEYİN ÖZDEMİR 3 hafta önce
walla adam İsraili eleştirdi programı kesildi ve sonrasında hastanelik oldu! Bu tesadüf mü yoksa biz mi iyice her şeyi oraya bağlar olduk..