Ünlü sanatçı Bülent Ersoy ile sahnelerin sevilen isimlerinden Safiye Soyman, uzun bir aranın ardından yeniden bir araya geldi. İkilinin buluşmasına ait görüntüler kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırırken, paylaşılan videoya binlerce yorum ve beğeni geldi.
HABERE AİT VİDEO İÇİN TIKLAYIN İZLEYıllar önce yayınlanan 'Dünya Güzellerim' programında beraber yer alan sosyal medyanın gündeminden düşmeyen ikilisi Bülent Ersoy ve Safiye Soyman, uzun süren hasretin ardından yeniden bir araya geldi.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan ikilinin o anları adeta viral oldu.
"ODA NUMBER" ESPİRİSİ HERKESİ GEÇMİŞE GÖTÜRDÜ
Görüntülerde Bülent Ersoy'a sarılarak hasret gideren Safiye Soyman, sevgisini şu sözlerle dile getirdi:
"Canımın içi benim birtanem dünya güzelim her şeyim. Kavuştuk nihayet. Seni çok seviyorum biz çok bütünleştik."

Bülent Ersoy'un videonun devamında Safiye Soyman'a dönerek "Oda number" diyerek geçmişe gönderme yapması ise takipçilerini yüzünü güldürdü.
BİR YORUM YAPIN 0