Entübe edilen usta sanatçı Kadir İnanır'ın sağlık durumuyla ilgili yakın çevresinden açıklama geldi.
Kadir İnanır, geçtiğimiz günlerde ani bir rahatsızlık sebebiyle hastaneye kaldırılarak yoğun bakım ünitesine sevk edilmişti. Uzun süredir ciddi sağlık problemleriyle mücadele eden ve hayranlarının yakından takip ettiği 77 yaşındaki sanatçıya yapılan ilk tetkiklerin ardından zatürre (pnomöni) teşhisi konulmuştu.
22 MAYIS'TA ENTÜBE EDİLMİŞTİ
Usta oyuncu, sağlık durumunda yaşanan kritik gelişmeler üzerine 6 günlük yoğun bakım sürecinin ardından 22 Mayıs'ta entübe edildi.

SAĞLIK DURUMUYLA İLGİLİ KRİTİK AÇIKLAMA
Tedavisi süren usta oyuncunun sağlık durumuna ilişkin açıklama geldi.
Hürriyet'te yer alan habere göre, Sanatçının yakınları, İnanır'ın uygulanan tedaviye henüz olumlu bir reaksiyon vermediğini belirtti.
Hayat arkadaşı Jülide Kural, İnanır'ın akciğerinde zatürrenin altında gizli bir tümör tespit edildiğini açıklamıştı. Kural, yaptığı açıklamada sürecin ciddiyetine dikkat çekerek, "Maalesef Kadir biraz önce entübe edildi. Daha rahat müdahale etmek, acı çekmemesi ve kontrollü bir tedavi süreci yürütebilmek için bu zorunlu karar alındı. Elbette çok riskli ve zorlu bir durumla karşı karşıyayız. İnşallah en kısa sürede güzel haberlerini alırız" ifadelerini kullanmıştı.

"BENİ BURADAN ÇIKARIN" DEMİŞTİ
Günde 2-3 kez İnanır'ın yanına gittiğini söyleyen Kural, aynı zamanda şunları aktardı: "'Beni buradan çıkarın' diyor. Kadir böyle ortamları çok sevmiyor. Ancak tedavisi güzel ilerliyor. Doktorlar bir süre daha gözlerinin önünde, her dakika takibi olabilsin diye yoğun bakımda tutacak. İnşallah yakında normal odaya çıkar ve bayramda evde oluruz."
BİR YORUM YAPIN 0