Mülteci Hakları Derneği'nden Demet Akalın'a dava!

20 Haziran 2018, 09:17 Magazin
Mülteci Hakları Derneği'nden Demet Akalın'a dava!
İÇERİĞİN DETAYI
Yorumlar
16 Yorum Var
  • kadir tartar 2 yıl önce Şikayet Et
    bu kadın cimriliğiyle tanınıyor.böyle düşünmesi normal.cğimriye birşey anlatamazsın...
    Cevapla
  • selami 2 yıl önce Şikayet Et
    oda degilde ben sunu anlamiyorum neden hala kapilari acmamakta direniyor cumhur baskanimiz? yani ne olacak biraz aciver , bizlerde suriyeliler de rahatlar.. bi kadar yuku ustumuze bindirmek reva mi? varupalilar bizlerden cok cok zengin, onlara bir sey yapmaz birkac yuzbin i agirlamasi.. hem belkide ab lilerin akli basina gelir..yani ne bileyim haksizmiyiz boyle dusunmekte? iyilik yapmak guzel ama.. ulkemizi de durumu ve kapasitesi belli, 8 yil olmus.. herhalde diyeti mi oedemisizdir diye dusunuyorum..saygilar
    Cevapla
  • metin 2 yıl önce Şikayet Et
    demet hanım paylaşımınızı neden kaldırıyorsunuz milyonların hislerine tercüman olmuşsunuz referandum yapılsın bu konuda 81 milyon vatandaşın 80 milyonu gitsinler diye oy kullanır suriyeliler den müthiş bir rahatsızlık söz konusu bunu yetkililer gözardı ediyor fakat sıkıntı her geçen gün büyüyor.
    Cevapla
  • nil 2 yıl önce Şikayet Et
    dini inancın yoksa ensar şuurunda yoktur . çenenizi tu tunnn gidecekler onlar gidince hangi belayla karşılaşacagız bilmiyoruz
    Cevapla
  • TURK 2 yıl önce Şikayet Et
    Hakli valla, agzina saglik. 3.5milyon az mi. sen savasmayip savastan kacmisin. hadi buna kabul buyur gel. ama TSK bazi bolgeleri temizleyip koruma altina aldi. Donun geri, geldigin yeri insa etmeye yardim et. Demet hanim bu konuda hakli valla.
    Cevapla
  • Abdullah IŞIK 2 yıl önce Şikayet Et
    Altına imzamı atarım
    Cevapla
  • slammedenuff 2 yıl önce Şikayet Et
    Duyan da her gün suriyeliler'le aynı ortamları paylaşıyor sanır. ev'in ayrı dünya'n farklı. gündemine alacak başka daha önemli bir şey kalmadı mı? Suriyeliler geldikten sonra kim aç kaldı? bizim milletimizden aramızda binlerce son derece tehlikeliler de var, onlar sırf Türk diye görmezden mi geliniyor? Allah Teala herkesin rızkını ayrı ayrı gönderiyor. Kimse gereksiz yere canını sıkmasın her şey olacağına varıyor.
    Cevapla
  • Ege 2 yıl önce Şikayet Et
    Kadın haklı kardeşim herkesin her yerde dile getirdiğini yazıya dökmüş. Sırf tanınmış, parası var diye dava açılıyor. Benim kardeşim şehit olurken onlar burada sefa sürüyor. Gitsin ülkelerini savunsunlar. Başımıza bela olacak bunlar.
    Cevapla
  • Feyza 2 yıl önce Şikayet Et
    Demet Akalın'ın yanındayım. İstemiyoruz, dönsünler ülkelerine, bayramlarda gidecek kadar ülkeleri yaşamaya elverşliyse ne işleri var ülkemde. Ülkesini savunmaktan aciz insanların ülkemde yeri yok. A bir de dava açacaklarmış, dava açacağınıza toplanıp gidin, terbiyesiz, hadsiz bilmem ne derneği, kimsiniz siz dava açmaya cesaret ediyorsunuz. O davanız derhal geri alın. Ahlaksızlar. Seviliyorsunuz, karakteri olan sevilmediğimi yerde durmaz.
    Cevapla
  • demet'i seviyoruz 2 yıl önce Şikayet Et
    suriyelilerin arkadasinda koskocaman dünya lideri var. gariban türk milletinin arkasinda kim var? türkler ikinci, suriyeliler birinci sinif vatandas oldu. avrupa'nin hicbir ülkesinde toplu vatandaslik verilmez. suriyelilere vatandaslik vermek icin hepsini üniversite mezunu doktor, mühendis,avukat, bilim adami, ögretim görevlisi yaptilar. milleti kandiriyorlar. almanya'ya gelenler arasinda bir tane üniversite mezunu olan yok. getirdikleri belgelerinde hepsi zaten sahte. diplomalari sahte, kimlik kartlari sahte. adamlarin kendisi sahte ya. yazik bu türk milletine
    Cevapla
  • isim yok 2 yıl önce Şikayet Et
    ya bu demette bencil bi kadın
    Cevapla
  • electras 2 yıl önce Şikayet Et
    adamara bak walla helal olsun bide ceza yemediimiz kaldı 3.5 milyon suriyeli nedir arkadaş ya
    Cevapla
  • TURK 2 yıl önce Şikayet Et
    kafaya bak, Muslumaniz diye herkes gelsin mi. Adam gibileri herzaman gelsin. Maalesef o kadar yav... var ki aralarinda, Turk milletine ilAllah dedirtiler !
  • kafaya bak 2 yıl önce Şikayet Et
    nasıl müslümansınız , eendimizde medinelilere sığınmıştı.. allah ıslah etsin.
  • a a 2 yıl önce Şikayet Et
    Niye siliyorsun bütün Türkiye seninle.
    Cevapla
  • merve 2 yıl önce Şikayet Et
    hayır değil