Berkay başörtülü izleyicilerini böyle savundu

25 Ağustos 2018, 10:59 Magazin
Berkay başörtülü izleyicilerini böyle savundu
İÇERİĞİN DETAYI
Yorumlar
37 Yorum Var
  • Alparslan 2 yıl önce Şikayet Et
    Acik kapali ayrimi yapa yapa ülkel bu hale getirdiler benim arkadaşlarımda açık olanda var kapalı olanda
    Cevapla
  • Zeynep 2 yıl önce Şikayet Et
    Faşist zihniyetli insanlar içeri almamıştır..
    Cevapla
  • Sami aga 2 yıl önce Şikayet Et
    Gerçekten kapalı olsalar zaten o konsere gitmezlerdi bırakın girsinler
    Cevapla
  • Alparslan 2 yıl önce Şikayet Et
    Niye konserde çıplak mi egleniyorlar kapalı eğlenmeleri yasakmi sizin gibiler degilmi bu ülkeyi bu hale getiren
  • zafer gülten 2 yıl önce Şikayet Et
    bu gibi konserler genellikle ayakta ve kadın erkek karışık izleniyor biliyorum,üstelik çok kalabalık ,insanlar iç içe oluyor. konsere alınsalardı böyle bir ortamda rahat edebilirler miydi,o kalabalıkta kendilerine özel yer açılır,özel muamele yapılabilirmiydi.
    Cevapla
  • Esra 2 yıl önce Şikayet Et
    Bende kapalıyım ama rahat edemem
  • Sanane 2 yıl önce Şikayet Et
    İsterlerse girerler demekki göze almışlar ne saçma bi cevap
  • Alparslan 2 yıl önce Şikayet Et
    Insanlar oraya eğlenmeye geliyor birbirini taciz etmeye degil kapalı açık fark edermi
  • Ali 2 yıl önce Şikayet Et
    Sanane lan; Bunu kendileri düşünsün sanane lafı nereye getirmeye çalışıyorsun sözde özgürlükçü sanane ; Sen hayatında tüm kurallarını hallettinde kapalıysan evde otur müslümana mı geldi sıra Sıfır gibi insanlar bu ülkemde neden çok Kimisi kapalı kadına burun kıvırır kimisi kaplıysan evde otur üniversiteye gitme devlet dairesine girme der ulan sizene başındakinden bu kadınların
  • Vatandas 2 yıl önce Şikayet Et
    Baş örtüsü muslume bir bayanin simgesi. Bu kisi kafasindaki ortuyu cikarsin oyle gitsin.Bunu herkes normal karsilar. Bir de baş ortunce musluman olunmuyor. Islami yaşamak gerekir.
    Cevapla
  • RuHi 2 yıl önce Şikayet Et
    Vatandaş: sanane milletin Müslümanlığından. Diyelim ki öylesine takıyor. Diyelim i tarz! Sanane be adam. Ben diğerine mini etek ya da dekolte diyor muyum? Şu ülkeyi karıştırmak için kaos yapmayın. Maksat bu ülkeyi karıştırmaktan ve insanları birbirine kırdırmaktan başka bir şey değil. Yazıklar olsun sana ve senin gibi düşünenlere!
  • A.Colak 2 yıl önce Şikayet Et
    Allah cc,ayetkerini bilmeden yazma gardas,bas orgusu kuranda bir kac yerde gecer(ornek nisa suresi)ayip ediyorsunuz cahilsiniz yobaz siniz gardashhhhh!
  • Ben 2 yıl önce Şikayet Et
    Çok güzel zırvalamışsın...devam et... müslümanım diyen bir kadın ÖRTÜNMELİDİR..... örtünmüyor ise günahkar olur.. oda onun sorunudur..kimseye zorla örtünün demiyoruz, örtünene de KİMSE KARIŞAMAZ...
  • Birisi 2 yıl önce Şikayet Et
    Adamın ne dediğini anlamamışsınız.
  • eleştiri 2 yıl önce Şikayet Et
    baş örtülü insanın öyle bir mekana girmesini eleştirsen anlarım.
  • 43kthy 2 yıl önce Şikayet Et
    islamı yaşamanın şartlarından bir taneside senin simge plarak gördüğüm baş örtüsü
  • Aksarayli 2 yıl önce Şikayet Et
    Yeni nesilin bir kismi malesef turbani farz degil tarz olsun diye takiyor
    Cevapla
  • Ece 2 yıl önce Şikayet Et
    Müslümanlık açıklıkla kapalılıkla olmuyor elhamdürüllah Müslümanım sadece bize düşen dini görevleri dörtdörtlük yerine getiremiyoruz ayrıca bir kapalı insan konsere gidebilir bunda ayıplancak bişiy yok ha yargılamakta size kalmamış o ALLAH L A onun arasında olan bişey kapalıların oralara alınmaması nedeni de rahatsız olanlardır din düşmanıdır yoksa günaha girer diye almamazlık yapmıyorlar yani
  • ass 2 yıl önce Şikayet Et
    oda kendilerinin sorunu onlara bakarak lütfen baskalarinin müslümanligini yargilamayalim. yukarida bir vatandasin yaptigi gibi
  • garip 2 yıl önce Şikayet Et
    kardeşim allah razı olsun sana yakışanda budur yolun açık olsun
    Cevapla
  • HalitBinVelit 2 yıl önce Şikayet Et
    Helal olsun Berkay,a? Başörtülü Örtüsüz diye insanları Bölen,ayırımcılık yapanlara ağzının payını vermiş!.
    Cevapla
  • eleştirici 2 yıl önce Şikayet Et
    başörtülün konserde ne işi var be kardeşim müslüman kadın kı nasıl bir hayat sürmeli kıyamet günü işimiz çok zor
    Cevapla
  • korunmak 2 yıl önce Şikayet Et
    Halit adlı yorumcu, doğrusu şu ki Müslüman bir kadının sıkış tepiş erkek-kadın karışık bir ortama girmesi doğru değildir, o tür yerlerden kaçınması gerekir. Gidenler dinden çıkmış olmaz ama günahtan kaçamaz. tehlikeyi bile bile öyle bir mekana giriyorsa, üstelik mecbur da değil, girmese hayati bir tehlikesi yok, o yüzden bu davranışından sorumludur.
  • HalitBinVelit 2 yıl önce Şikayet Et
    Bir Konsere gidecek kadın veya Kız illaki oraları buraları açıkmı olacak?.Nasıl bir zihniyetsiniz siz!?..Sizin gibiler yüzünden zaten Türkiyede Başörtüsü,Türban sorunu hiç bitmiyor?
  • Onur baba 2 yıl önce Şikayet Et
    Berkaya yüklenen yorumcular günahsız müslümanlarmış gibi atıp tutuyosunuz ya ayar oluyorum sizlere...burdan çıkarılması gereken adam baş örtüsüne laf ettirmemiş ayrımcılık yapmamış bunu kamuoyu önünde de göstermiş konsere giden türbanlının günahı boynuna onlar günah işleyince hesabını burda atıp tutanlar vermeyecek herkes kendi işlediği günahı bir aklına getirsin önce,sonra yorum yazsın burda delikanlı olun biraz delikanlı
    Cevapla
  • CAN 2 yıl önce Şikayet Et
    baş örtüsünün bir ağırlığı olması gerekir sorumluluğu olması gerekir eğerki dansöz gibi kıvıracaksan diskoda barda eğleneceksen o başörtüsünü çıkar olduğun gibi görün kimseleride zan altında bırakma
    Cevapla
  • aadddd 2 yıl önce Şikayet Et
    bunlarla bunlara bakarak diger müslümanlari yargiliyan teorik olarak ayni cehalette zaten. oyüzden bu sekilde davranan kapali olunca yadirganiyor ama acik olunca ses yok. ne kadar sig dusunuyoruz
  • Hasan41 2 yıl önce Şikayet Et
    Yuh be hepimiz kapalı kardeşlerimize yapılan bu ayrımcılığı ayıplamamiz gerekirken gelen yorumlara bak kesin aşırı muhafazakar erkek zihniyeti bu kadın evden çıkmasın bir şarkıcıyı bile dinlemeye gitmesin zihniyeti yıl 2018 beyler mahremini koruyarak hayatını yaşayan insanlar bu ülkeyi güçlü refah seviyesine taşıyacak sizler gibiler değil
    Cevapla
  • Fatih 2 yıl önce Şikayet Et
    süsleri gizlemek için örtünür. süslü görünmek için örtünmez onun adı tesettür olmaz
    Cevapla
  • ebu ammar 2 yıl önce Şikayet Et
    almyanlara teşekkür etmeklazım. başörtülünün ne işi var pop konserinde. Allah tan korkun. günah bataklığına girmeniz engellenmiş işte.
    Cevapla
  • Orhan38 2 yıl önce Şikayet Et
    Pop a gitmeyince arabeske mi gitmek lazim sacmalamissin..pop günah ta arabesk sevap mi?Yav ne kadar din cahilisiniz..basortusu sadece bir aksesuar olmus ne din kalmis ne iman..
  • misafir 2 yıl önce Şikayet Et
    her cümlesi isyan kokan arabesk konserine mi gitsinler.
  • baboş 2 yıl önce Şikayet Et
    yaptığınız klipler hiç öyle demiyor,,,,,rezalet...müzik adına hiç bir şey yok!!!! ahlak adınada..........
    Cevapla
  • Nevzat 2 yıl önce Şikayet Et
    iyi de adam kendini savunmuyor en basit insan hakkını savunuyor.
  • Harun 2 yıl önce Şikayet Et
    Aynen öyle adam sırf laf olsun diye konuşmuş...
  • Ecdad 2 yıl önce Şikayet Et
    Paylaşımdan...ben müslümanın kralıyım ...mi anladın:)