Göbek eritmek için pul biberli yoğurt tarifi

21 Eylül 2020, 08:43 Diyet
Göbek eritmek için pul biberli yoğurt tarifi
İÇERİĞİN DETAYI
Yorumlar
24 Yorum Var
  • diyetik 6 ay önce Şikayet Et
    yaklaşık 15 gündür bu kürü yapıyorum boğazımda affedersiniz balgam gibi bişey türedi kürün yan etkisi mi yoksa faydası mı
    Cevapla
  • Kübra 8 ay önce Şikayet Et
    Reflü olmam inşallah , 1 hafta falan denedim gayet göbegim gitmişti , birkaç gün bırakmştm ,tekrar başladım. Ev yapımı yoğurt kullanıyorum , daha sağlıklı olsun diye. Ama iştah kesiyor. Artık eskisi gibi yemiyorum , onu fark ettim. Bir tık fazla birşey yesem midem bulanmaya başlıyor , midem dolduktan sonra böyle oluyorum. Yani bu benim icin iyi oldu , yemekten sonra atıstırmalık yemiyorum artık :D
    Cevapla
  • mustafa 8 ay önce Şikayet Et
    işim gereği 6 ay diyetisyenlik eğitimi aldım. bizim abd li Türk hocamızın dediği güzel bir bilgiyi paylaşayım. İnsanlara önce yemek yemeyi öğretin. yemek yemeyi bilmiyorlar. şok diyetlerden uzak durun. kızartma, hazır yemek, paketlenmiş hazır gıdalardan uzak kalın, bol su tüketin, porsiyonlarınızı küçültün, hastalığınız yoksa her gıdadan azda olsa tüketin amaaz, çok yavaş ve iyice çiğneyerek yemek yiyin. lokmalarınızı küçültün, ara ögünlerde kuru yemiş ve meyve tüketin ihtiyacınız olursa. hergün ritmik olarak bir saat yürüyün.
    Cevapla
  • glsm 4 ay önce Şikayet Et
    Kesinlikle katılıyorum size
  • osman 11 ay önce Şikayet Et
    çok güzel etkili olabileceğini düşünüyorum verdiğiniz diyete uyarak yoğurt kürü uygulanacaksa sadece önerdiğiniz diyet yeterli yoğurt kürü hikaye gereksiz yani sadece yoğurtlu kür dediğiniz şeyi yiyerek birşey olmaz verdiğiniz diyetin kalorisi düşük tek başına yeter orada kandırmaca olmuş aferin size
    Cevapla
  • FATMA 2 ay önce Şikayet Et
    Yoğurtlu kuru benim abim 1 ay yapti tam 13.kilo verdi ama sadece gobekten eridi gobek gitti yani bilginize.
  • osman 11 ay önce Şikayet Et
    çok güzel etkili olabileceğini düşünüyorum verdiğiniz diyete uyarak yoğurt kürü uygulanacaksa sadece önerdiğiniz diyet yeterli yoğurt kürü hikaye gereksiz yani sadece yoğurtlu kür dediğiniz şeyi yiyerek birşey olmaz verdiğiniz diyetin kalorisi düşük tek başına yeter orada kandırmaca olmuş aferin size
    Cevapla
  • osman 11 ay önce Şikayet Et
    çok güzel etkili olabileceğini düşünüyorum verdiğiniz diyete uyarak yoğurt kürü uygulanacaksa sadece önerdiğiniz diyet yeterli yoğurt kürü hikaye gereksiz yani sadece yoğurtlu kür dediğiniz şeyi yiyerek birşey olmaz verdiğiniz diyetin kalorisi düşük tek başına yeter orada kandırmaca olmuş aferin size
    Cevapla
  • osman 11 ay önce Şikayet Et
    çok güzel etkili olabileceğini düşünüyorum verdiğiniz diyete uyarak yoğurt kürü uygulanacaksa sadece önerdiğiniz diyet yeterli yoğurt kürü hikaye gereksiz yani sadece yoğurtlu kür dediğiniz şeyi yiyerek birşey olmaz verdiğiniz diyetin kalorisi düşük tek başına yeter orada kandırmaca olmuş aferin size
    Cevapla
  • osman 11 ay önce Şikayet Et
    çok güzel etkili olabileceğini düşünüyorum verdiğiniz diyete uyarak yoğurt kürü uygulanacaksa sadece önerdiğiniz diyet yeterli yoğurt kürü hikaye gereksiz yani sadece yoğurtlu kür dediğiniz şeyi yiyerek birşey olmaz verdiğiniz diyetin kalorisi düşük tek başına yeter orada kandırmaca olmuş aferin size
    Cevapla
  • vatandaş 11 ay önce Şikayet Et
    gün gelecek bu doktorlar diyetisyenler falan hepsi öğrenecek. hadis ne diyor oruç tut sıhhat bul. kilo mu vereceksin, sıhhatli mi olacaksın pazartesi perşembe 13-14-15 günleri sünnet olan oruç tut. hep yanlış yönlendiriyorlar şunu ye zayıfla bunu ye şöyle olsun yiyerek nasıl yağ eritilir. oruç tut vucut acıkacak öğlen ne olacak gıda takviyesi yok ee ne yapacak vucut enerjiyi nasıl karşılayacak yedek depodan göbekten alacak biraz onu kullanacak. yarın ne olacak öğlen yemeğine gideceksin dün öğlen yemediğin için canın çekmeyecek zoraki birşeyler yiyeceksin yine akşama doğru vucut göbekten alacak.
    Cevapla
  • Sibel 1 yıl önce Şikayet Et
    Limon suyu olurmu bu kürde hazır limon suyu
    Cevapla
  • xyz 11 ay önce Şikayet Et
    Marketlerde satılanlardan bahsediyorsan, onlar limon suyu değil, limon sosu olarak geçer, içinde limon yok.
  • Sjsjsjssjsj 1 yıl önce Şikayet Et
    Pul biberli yoğurt küründe yarım yağlı yoğurt yazıyor evde tam yağlı yoğurt vardı bende tam yağlı yoğurt koydum birşey olurmu ?
    Cevapla
  • siyah inci 1 yıl önce Şikayet Et
    yemekten oncemi sonrami yiyecez
    Cevapla
  • Bilinmyen dhhdhd 1 yıl önce Şikayet Et
    Ya bak yemekten önce tüket ben bunla baya vermiştim ama 2yıl fln kalıcı ama baya hayvanca yemeye başladım ve tekrardan yapçam 10kilo vermek istiyom yani onlari yapılışı nı yap ama sabah kalkınca yatınca fln tüket yemekten önce yatmadan önce
  • 41 41 1 yıl önce Şikayet Et
    sonra reflü olalım
    Cevapla
  • orcc 1 yıl önce Şikayet Et
    Ben buna banarak 1 ekmek yerim ama :))
    Cevapla
  • Min Min 1 yıl önce Şikayet Et
    Yedikten sonra şu içsek sorun olur mu ?
    Cevapla
  • saane la 1 yıl önce Şikayet Et
    tabiki olur suyun ne zararı olabilir ki insana hatta bol kullanırsan vücündaki ödemide atabilirsin
  • vay be arkadaş 1 yıl önce Şikayet Et
    olmaz yavrum su da iç çayda iç